Ilkayy inanki haklısın canım benim eşim Burak hocaya ilk defa başladık 33 haftalıkken ilk defa bebeği gördü bir tane daha çocuğumuz var onu pek hastaneye sokmak istemediğimiz için oda işk defa gördü bebeğini anlıyorum seni ama diğer arkadaşın dediği gibi dilşad hanım müsait bence demeyebilirsin kolon için bende iyi şeyler duymadım genelde ger hastane sırf parası daha fazla olduğu için sezeryan yapıyorlar