Meryemce92 giresun Benimde adete 4 gün kala 12 çıktı 🤗 sonra 36 sonra 232. Perşembeden beri kan vermedim. Yarın sabah vericem. Bakalım nolucak 😇
Snmgrbz giresun hemen telaşa kapılmayın. Doktora görünün. Benimde kahve akıntım oldu. Yerleşme akıntısı olabilir. En tehlikeli olan kırmızı kan. Canınızı sıkmayın 🥰🥰 tebrik ederim
Burcu4135 Denizccc saglık ocagında öyle 1 gün sonra sonuc cıkıyor. Özel hastane de 1 2 saat icinde cıkıyor.
Bensunsal Benim değerlerim iki gün arayla 19-80-230 cıktı. Bence hamilesin. Progesteron baktırıp emin olabilirsin kese görmeden önce