giresun Uerdem ben en son Mayıs 12 de adet oldum şimdiki adetime 3 gün kaldi Ozaman benimki cokmu düşük yani?
Uerdem giresun bilmem ki benim öyleydi, ama yorumlarda sizin gibi değerleri olanları da gördüm, ben şimdi 37 haftaligim küçük bi bebeğim olacak bu değerle bebek gelişiminin alakası ne kadar var bilmiyorum
Annesininkuzusu01 giresun Ben adetim gecikmeden 4 gün kala 16 ile öğrendim düzenli olarak artmaya devam etti şu an 16 haftalığım. Ama aile hekimi ile hastane arasında çok fark var laboratuvar her seferinde tam 2 katını yazıyordu hesap makinesi gibi meğer yanlışmış hastanede 5 katıı çıktı en son değerimin
giresun Annesininkuzusu01 ben hastanede yaptım dün akşam adetime 3 gün kaldı şimdi test yaptım https://resimyukle.link/i/CNWSg
Birminiksusamtanesii giresun ovulasyon testi mi bu lh yaziyor ama yanlis olmasin oyleyse eger hamilelik yok yani olsa c cizgisiyle ayni koyulukta cikiyor t cizgisi o yuzden yanlis bilgi vermeyelim
Birminiksusamtanesii giresun hcg yazmasi gerekiyor o yuzden lh yazinca ovulasyon testiyle karistirmis olabilirsiniz diye dusundum gebelik testiyse bal gibide hamilesiniz hayirli olsun 🙂
Burcu4135 giresun tmam o zaman 2 günde 1 tahlil yaptırın artısa bakın 2 katı artması gerekiyor. Allah gönlünüze göre versin insallah.