giresun kan tahlilini mutlaka 2 günde bir yaptırın. Tam emin olmadan da kimseyle paylaşmayın. Geçen ay kimyasal gebelik yaşadım ve inanın insanlara açıklamak bizi daha çok yordu😞 1 ay sonra yine hamile kaldım ama şu an hiç kimseye söylemedik. Kalp atışını bekliyoruz🙏🏻 Hepimiz için hayırlısı