Serap_123 Cok guzel değerli bir isimm adıyla yaşasın inşallah.. Benımde oglumun adı ömer ali olacak Son gunlerimiz aynı bedende 😍
YuvarlanamayanPandaa hanzadeee çok güzel anlamlı çok güzel o anlamı olmayan değişik isimlerden daha daha hoş ❤️
Yavrucuk07 hanzadeee benim oglusunum adına da Ali Talha,isim sürdürmesi ile öyle koyduk,Ali ismini de ben de severim
BenMathilda hanzadeee Oğlumun adı 💕 Aliler uslu oluyor denendi onaylandı. Yeğenim de Ali Biz memnunuz, sizin de hoşunuza gittiyse neden olmasın
hanzadeee BenMathilda sevdim ben bakalim huyu zaten esim gibi olursa esim sakin dayisi da sakin sorun olmaz 👍 bana cekerse bilemiycem tabi🙈😂
Merineri hanzadeee eğer benim de oğlum olsaydı Ali Kemal koyacaktım.Ama kızım oluyor inşallah 💜 Aliler hep güçlü kuvvetli olur derler. Adıyla yaşasın canım çok güzel bir isim bence 💙