aslannaz21 hanzadeee cok severim ali ismimi trk basina bile cok hos bizimde aslan ali olcak allahin izniyle
kelebeklerdeniz23 hanzadeee babamın adı 😍 hem de en küçük yeğenimin adı Aybars Ali. Bence hiçbir zaman eskimeyen kısa ve net isimlerden. Adı Ali olan kişilerin huyu da güzel oluyor çevremde öyle en azından 🤗
3MelekAnnesi3 hanzadeee benim kayınpederim adı Ali ymiş ben tanımadım esim koymak istedi saygı duydum hemde Ali cok hoş bir isim ama esim cok kısa yanına isim koyalım dedi Mert secti oglumun adı Mert Ali smdi 2.oglumu bekliyorum Metehan koycam 😊
hanzadeee 3MelekAnnesi3 guzel iki isimde yakismis zaten yanindaki ismede adiyla yasasin cocuklarimiz acilarini gormeyelim ins.🙏