rabisrabis Hahahh12 göbek deliğinin çevresinde ve kasiklardan yukarda hissediyorum masallaaahhh o kadar hareketli ki oğluşum gece yatirmiyo 💘🥰
Zubeydemavi rabisrabis canm neden uzuluyorsun herkesin bunyesi farklidir bir bakarsin dogumdan sonrada aldigin hizla verirsin
Zubeydemavi Hahahh12 3 ve 4 arasinda gidip geliyorm 26+4 yiz ama ben baslarda bulantilardan 11 kilo vermistim yeni almaya basladm 20 den sonra
Kuzucccum Hahahh12 dün ılk kez göbek deliğinın en üst kısmındaydı pamuğum 😂 normalde sağ sol atıyoruz annişeee 🥰 kasıkta olmadı henüz