Hahahh12 bende 24+3 oldum bugune kadar gayet iyi hissediyordum kızımı iki üç gündür çok sakin fazla hareket etmiyor tatli yesemde icim kotu birsey mi var acaba diye cuma günü kontrolüm var inşallah hersey yolundadır onun dışında regl olacakmışım gibi agrım var eğilip kalkarken zorlaniyorum artik.