hazaltolga1 minikkusummm teşekkürler size de hayırlı olsun ☺️ bende kız hissediyordum bence anneler yanılmıyor 🙈 12.haftada ikili testte doktorum kıza benzetmişti 14.haftada netleştirdi
Yavuzun1annesi2 Kubra2721 bende ilk defa duydum dogrumu acaba benim ilk oglumla bu bebişin kese şekli farklı ama bunun cinsiyeti belli degil 😃😃
NeeSalman 2.5 yaşında bir oğlum vardı bir de kızım olsun istiyordum bizde dün kızımız olacağını öğrendik 16 haftalık şu an Nil’imiz🌸
Momlife1 hazaltolga1 bende geçen hafta 13+4 te ikinci kızımın haberini aldım 🙏Rabbim sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin 💕
sinmiss Doktor 11. Haftada erkek olabilir dedi , 13. Haftada kız ama yüzde yüz değil dedi ikisinede heveslendirdi keşke net olmadan söylemeseler , sağlıklı olsun yeter ama kafa karışıklığı var şuan bende
hazaltolga1 sinmiss öyle olunca kafası karışıyor insanın ya inşallah en kısa zamanda gösterir kendini
sinmiss hazaltolga1 evet canım bir de herkes sağolsun cinsiyeti soruyor hamile olduğumu görünce hiç sevmiyorum kız mı erkek mi sorularını sağlıklı olması yeter benim için sağolsun doktorumda karışıklık yarattı , yüzde yüz asla demiyor
hazaltolga1 SiFnem 26 şubat benimde son adet tarihim bir gün aramız 😇 ay hadi inşallah ne güzel birlikte bekleriz doğumu 🙂
hazaltolga1 Kbra_em yaa 🤭 doktorum kesin dedi bacak arasını da gösterdi boş diye ama değişmez umarım 😂
hazaltolga1 sinmiss anlıyorum canım zor bir durum kesinlikle ilk kontrolünde netliğe ulaşır diye düşünüyorum 🙂 her şeyden önce sağlık tabiki rabbim hayırlısını versin 🌸