hazaltolga1 Kbra_em yaa 🤭 doktorum kesin dedi bacak arasını da gösterdi boş diye ama değişmez umarım 😂
hazaltolga1 sinmiss anlıyorum canım zor bir durum kesinlikle ilk kontrolünde netliğe ulaşır diye düşünüyorum 🙂 her şeyden önce sağlık tabiki rabbim hayırlısını versin 🌸
Melike3535 hazaltolga1 @Gulsen4224 da kız demiş sana daha önce tahmini doğru çıkmış yani darısı başıma 😊😊
Haleediz01 hazaltolga1 özel devlet Hastanesi’ne göre erken söylüyor zaten bende özele gidecem cinsiyeti öğrenmek için
Semanurozgan hazaltolga1 Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin darısı biz cinsiyet öğrenmeye
hazaltolga1 Haleediz01 evet evet 12-13.haftalarda ilk tahmini yapıyorlar en geç 16 da netleşmiş oluyor genelde
Humeyrakrtl64 hazaltolga1 Ben 12+3oldum dun gittim doktora daha belli degil dedi 2li tarama yaptirdi 12.haftasinda belli olanlar varmis dun cok bekledim bi tahminde bulunur diye soylemedi ya
Humeyrakrtl64 Darkess Saglikla gelsin insallahh bebislerimi, belirtiler erkek derken nasil belirtiler bende ona göre bakayim bi kendime12haftalik olduk sukur doktor belli degil dedi
Darkess Humeyrakrtl64 google yazinca cikan belirtiler hepsi🙈bulantim olmadi , tuzlu aşerdim, cildim çok temiz, acayip sakin ruh halindeyim. çin takvimi de erkek çıktı