Hayirli olsun 😊 bende pozitif testi gördügümden beri istemsizce kiz hissediyorum. Etrafimdakiler erkek diyor ama bakalim. Rüyamda iki defa erkek olacagini iki defa da kiz olacagini gördüm 😀 suan 10+1 olduk, 12+1 de randevum var doktor birsey söyleyebilirmi acaba cinsiyetle alakali? 🙈