sedasyc atlasinannesii ben yurtdışında yaşıyorum 28. Haftadan beri nst yapılıyor. Kişinin isteğine göre her haftada olabilir 2 haftada bir de
Sadekahve @atlasinannesii Bende 36+2 de girmişim ilk defa.Doktorun kararına bağlı sanırım nst.Riskli durumlarda daha erken girilebiliyor.
atlasinannesii Sadekahve ağrın sancın oluyor mu dedi yok demiştim nst bazen yanıltabiliyor demişti şimdi sancın çıkar boşuna seni sezeryan a almak zorunda kalırız falan dedi acelesi yok 37 de alırız seni demişti
Ysmnbl Zehra60muhammed ben 31 den itibaren giriyorum kontrollerim 2 haftada bi oluyo her gittiğimde nst ye de girmiş oluyorum doktorum girmemi istedi çünkü ama nst ci doktorlar acemi dedi erkenden nst ye gönderiyolar demişti 36 dan itibaren almak gerekiyo demişti nst ci
Ruyasusam atlasinannesii 32.haftadayim Bugün kontrolüm vardı nst yi konuştuk doktorumla 35. Haftadan itibaren düzenli gireceğimi söyledi. Ama haftada mi olur 2 haftada mi bilmiyorum.
Ruyasusam atlasinannesii kişinin durumu ve doktorun tercihine göre olduğunu düşünüyorum. İçinize sinmeyen bir durum varsa konuşun mutlaka. Özele o kadar para veriyoruz kafamızda soru işaretiyle çıktıktan sonra ne anlamı var 🙄
atlasinannesii Ruyasusam ben başlarda özele gidiyordum şimdi devlete geçtim doktorum iyi sorduklarını cevapliyor geçiştirmiyor bana dediği mantıklı geldi ama merak da ettim
Deryaongun1 Bende 33ten beri giriyorum hiç bir şikayetimde yoktu sancı felan da çıkmıyordu doktordan doktora değişiyor sanırım sadece riskli gebelikte olacak diye bişey yokki benim öyle bir durumum yok ama her gittiğimde nst istiyor
Sadekahve @atlasinannesii Benim doktorum da soruyordu ağrı sancı durumunu.Belki de yok dediğim için gerek görmedi nst ye.Ama ben 32.haftamdan beridir w2 haftada bir gidiyorum kontrole belki bu durumda etkilemiş olabilir.
atlasinannesii Sadekahve tel kafamın rahat olduğu konu ağrım sancm yok ya bebeğin de sağlık durumu iyi o yüzden varsın geç gireyim nst ye diyorum
3prensesannesiii atlasinannesii 34 haftalıkkken başladım ben girmeye her hafta çağırıyor doktorum yarın 37 oluyorum yine gircem