Kızlar bilgilendirmek istedim geçen gün idrar yaparken pembe sümüksü kan attgmı söylemiştim aile hekimimim enfeksiyondan kaynaklı gibisinden bi şey söylemişti bugün kadın doğum kontrolüm vardı 34 . Haftamdaym bebeğimin sağlık durumu gayet iyiymiş kilosu da 2480 miş kan olayını söyledim olabilirmiş bu zamanlarda endişelenip telâşlanmaya gerek yokmuş su gelmediği sürece bi de beni 3 hafta sonrasında çağırdı kontrole ve 37 . Haftadan sonra nst ye sokacakmş sizde de böyle bi şey oldu mu 37. Haftada nst ye giren biraz geç değil mi sizce