uraluygar Mabb_17-21 kendi denk geldi :) ikisinde de ayni zamanda hamile kaldım hesaplamalar sonucu :))
Pelin093 Melisdem 2 temmuza gün verdi heycandan ziyade korkuyorm 🙈 2. sezeryanim olucak hic zaman gelsn istemiyormm 😅
Emirinannesi34 islimkry tam tatil zamanı deyip doktorum tatile gitöez inşallah son kontrolümde knuşcam bunu 😁
Havvanur42 Emirinannesi34 benimde 18 temmuz gözüküyor 40. Haftamın dolduğu gün. Ne zaman gelir Allah bilir tabikii ama doktorum bayramda tatile gideceğini söyledi. Yetişebilirsem gelirim dedi ama endişeliyim :)
Diilruba Melisdem Normal bekliyoruz son gün 3 temmuz gözüküyor ama 3 gündür adet olacakmışım gibi sızı oluyor ama düzenli değil sağlıkla vaktinde gelsin tüm bebişler
Leylagokgoz Ugulsum merhaba bebeginiz 37 haftada kaç kiloydu benım 37 de 3400 kg .. iri bir bebek normal istiyorsanız pazartesi yatısınızı yapalım doğumu başlatalım dediler 🤔
gmzrk Melisdem 11 haziranda belli olacak nasipse ama %90 sezaryen olacağım normalde doğum vaktim 4 temmuzdu
Defne2020 Kaçıncı haftada belli oluyor Normal sezeryan olması ve tam günü ben 31 hf haftaya gideceğim kontrole
Minikturtageliyor Melisdem Temmuz sonu gözüküyor ☺️ Normal doğum olarak ilerliyoruz bir şey çıkmazsa eğer ☺️
Hayalleredogru Daha belli değil normal mi sezaryen mi 8 Temmuz diyor 40. Haftaya sağlıkla gelir inşallah 🤲🏻
Esialp Edakilic benim de doğum 26 haziran görünüyor 18 günümüz kaldı sabah bir defa suyum geldi cinsiyetimiz erkek