Sed22-09 Melisdem normal doğum olacağı için ne zaman gelirse artık dedi doktor beklemedeyiz, heyecan ve korku karışık bir şekilde bekliyorum 🤦♀️😂
momsboys Melisdem normal dogum bekliyorum 26 haziran gözüküyor 40. haftam artık3 4 temmuz mu olur 20 haziranmı olur bekliyoruz
Sed22-09 Suu123 36+2 deyim benimde 30. Haftadan beri sancılarım var nst de baktı açılma yok henüz dedi 😂 ama bazen ağrılar cidden çok zorluyor beni
uraluygar Melisdem 30 haziran , 39+2 de 2. sezeryanı olacagim. 2018 dogumlu oglumda 30 haziranda dogmustu😍
Busecnr40 Sed22-09 nst de sanci degeri kaç olunca sanci var olmus oluyo hic bilmiyorum biraz bilgi verebilirmisiniz rica etsem
Sed22-09 Busecnr40 inanki bende bilmiyorum 🤷🏻♀️ o kadar çok sancım oluyordu ki kesin açılmam vardır diye düşünmüştüm ama nst kağıdına baktı doktor açılman yok dedi şaşırdım
Emirinannesi34 islimkry tam tatil zamanı deyip doktorum tatile gitöez inşallah son kontrolümde knuşcam bunu 😁
Duygus97 Melisdem yarın kontrolüm var doktorumla konuşacağım bakalım normal olabilir mi diye 😇 temmuz 13 görünüyor ama kızım o zamana kadar beklemez diye düşünüyoruz 😂