Meyroo bende aysel hanımdan memnun kalmadm.gündüz muayene oldum 6 bucukta şiddetli agrı kanamayla gittim ebeleri arayıp bişey olmaz dedi ama düşük olmuştu.koca hastanede ki genelde kadın doğum üzerine ama nöbetci bir kadın doğumcu yok.sürekli irtibatta olabileceginiz bi dr tercih etmenizi öneririm.devlette beyhekim gülay genç ilgili bir dr.farabiye başladm mehmet bardakçıdanda memnun kaldm bide başaran klinik çok duydum arkadasmda orda takipliydi gece yarısı bile dönüş yapn drlar demişti