Ahlahanim benim duyduğum tüm ücretler bu şekilde neredeyse, sadece özel büyükşehir hastanesi var sanırım orada 3 küsürdü. Bence de sadece doğum için fahiş bir fiyat. Pandemi sonrasında fiyatların çok arttığını söyledi arkadaşlar ama önce nasıldı bilmiyorum. Ben Ağrıdan doğum için ailemin yanına geldim, ailem de Beyşehirde yaşıyor. Devlet hastanesi ortamı da imkanları da şu an çok sağlıklı olmadığı için mecbur özeli tercih ettim. Eşim de pimpirikli, Allah korusun sonrasında bir sıkıntı olursa yoğunbakım vs ihtimalini de düşünerek hareket ediyoruz