Addile ben sürekli görüşüyorum aradıgım zaman hatta benimde düşük tehlikem kanamam oldu hastaneye yatırdılar sürekli takip ettiler çok şükür iyiz şimdi hatta doğumuma Allahın izniyle bir ayım kaldı doktorun bile numarası var bende
sizede çok geçmiş olsun Rabbim bidaha yasatmasın inşallah