Sansyoncam gerçekten kız çok başka ama benim eşimde hamileliğimi öğrendiğimizden beri oğlum oğlum diyor içinemi doğdu bilmiyorum öyle hissediyorum diyor. Ee kız olursa ne yapacaksın diyorum doğmamış çocuğun cinsiyet ayrımınyaparak hakkına girme diyorum alakası yok kızımda olsa başım üstüne ayrım yapmıyorum ikiside evlat diyor. Ama erkek mi olur bilmiyorum benim ailemde 4 kız kardeşiz 2’si önce kız doğurdu sonra erkek doğurdu bi tane ablam. Bende ilk erkeğim olurmu bilemedim annemin hiç erkek çocuğu yok hepsi 5. Ayında doğmadan anne karnında ölmüş. Tedirginimde aslında henüz öğrenmedik cinsiyetini biz sağlıkla gelsin sürecim sağlıklı kolay geçsin diye çok dua ediyorum