Samira67 merhaba benimde bir kızım var ve 12 haftalıkken doktora gittim doktor çıkıntı görünüyor dedi bende cuma gittiğimde (19 haftalığım ) kız dendi sizin gibi bende şok geçirdim bide bana üzüldün mü dedi daha bi sinir oldum başta madem tahminin doğru degil %70 erkeğe benziyor demeyecektin demi, ay kusura bakmayın mesajınızı görünce bende yazıp içimi dökmek istedim