Basak Masalinannesi1 ayy bende siz gibiym 3.5 yasında kızım var bende ikincinin cinsiyetini meraklaaaaaa bekliyorumm 😇😇😇
Merve6hg Bence eşit kız da çok ama bende dahil yakin cevrem erkek. İkinci oğlum olacağını bugün öğrendim
Yagmur_7365 Bende 8haftalık hamileyim bende çok merak ediyorum acaba acaba cinsiyet ne diye doktor a gittim daha belli olmamış
A2973 Umuhn öyle tabi cnm çok şükür iki kızım var ama iyi ki varlar yani rabbim acılarını göstermesin inş kimseye
Yaz0808 Umuhn bir oğlum var 2 yasinda. Hayirliisiyla simdi birde kızım olsun istiyorum 10 haftalık suan. Tabi en önce sağlık 😍 insallah kiz senesidir
Merve6hg Yaz0808 Benimde ikinci gebelik cook ama cook istiyordum kiz olmasını,ama bu da erkekmis inanki nedense cok sevindim bence iki erkek annesi olmak da.cok guzel bir fikir. Sabahtan beri cok mutluyum 🤗💙
A2973 BlueButterfly Amin inş Allah razı olsun cümlesine inş saglıkla kucağına alıp buyutmeyi nasip etsin rabbim
Blgn0646 BlueButterfly bende ekimde doğum yapacağım kısmetse %80 kız dediler detaylıda bir daha bakıcaz bakalım sağlıcakla doğusunda bebişler😊
Papatyam02 Benım ılk gebelık cınsıyetımız bellı deıl henuz bazıları kız bazıları erkek dıo bana kız hissi gelıyor bılmıyorum hayırlısı olsun insalh dıgum aralıkta daha cok var bu arada kız senesı erkek senesı dıye bırsey yok bence 😉
BRUTAL-BETTY Merve6hg 2 erkek annesi kervanına hoşgeldin o zaman 🙈🙈bende ikinci oğlumu bekliyorum ve gerçekten iki Süpermen annesi olacam 🙏💙💙
inci_ Umuhn bende 12+5 günlük gebeyim doktorum kıza benzetti ama 16 haftalıkkem kesinleşir dedi bekliyorum merakla