Naz_01 hanzadeee ben aburcubur arada tüketiyorum ama hiç kendimi kötü hissetmiyorum bende mi anormallik var acaba
Humeyrakrtl64 2-prensesannesiii 😂😂Aynen valla tam benim elimdede cips paketi nasil denk geldiyse😂😂abarmadan yiyorum valla
eskisehir8 marbling10 Linçlemek için demiyorum tabiki herkesin kendince endişesi olabilir ama cidden cips yenildiğinde nasıl bir endişe sarabilir insanı hayret ediyorum 🤔
HappyMom marbling10 Morzambak Sznmr 1006gn eskisehir8 Eminos123 Sizleri bir süre askıya aldık. Nedeni kişilerin Forum özgürlüğünü kısıtlamanız. Annemiz böyle hissetmiş ve sizlerle paylaşmış. Kişilerin duygularını da sabote etmeyiz değil mi? Bu hassasiyet ile Forum kullanımı sağlamamanız durumunda süresiz erişim engeli uygulanacaktır.
Firstlady hanzadeee ya ben de uc dort gun once postda okumustum canim cok cekti. Esim iki paket aldi kucuk olanindan ama. Bir paketi yedim iki gun sonra digerini de yedim az once🥺
Eminos123 hanzadeee ayyy nasil olurda yersiniz cips bebeginize zehir gitti yaa sakamisiniz yaa cips yiyince noluyor sanki yediginiz ictiginizde allah bilir ne maddeler var sacmalamissiniz
DFNMRYM Ole bir solemşsnzki çok kotu birşey yapmşşsnz gibi ben çoğunlukla yedim kızımda cnm cktkce ne var bunda anlayamadım evt zararlı fakat ölümcül değil
Zezeeeyyldrm hanzadeee ben yiyorum haftada bir yada iki haftada bir ne olacak ki canım istiyor. Normalde çok aşermem olmaz ama canım nadirde olsa bişey çektiğinde yiyom valla yaoacak bişey yok.
Rabia83 Dilekcnkn aynı ben ya 😂😂 valla hiç öyle ay şunu yiyeyim bunu yemeyeyim bu öyle şu şöyle demedim 🙈 kızım var 15 aylık ve 33 haftalık hamileyim valla allah ne verdiyse acımıyorum 🤪
-Papatya33 Bende gecen gün canım istedi yedim cipsi . Tabi mideme dokundu. Bulantı yaptı. Bi ara da noodle istedi canım. Normalde pek sevmem. Ama yedim sonra yine midemi bulandırdı . Ama abartmadım tabiki. Pişmanlık da duymadım. Kendini üzme boşuna. Ona bakarsan kumandadan telefona hepsi zararlı ama onları hep kullanıyoruz
Dubletombikdoner Ben sürekli yiyorum 🤣 aklim hala yiyrmediklerim de ama aşırıya kacmadikca bisey olmaz😚 aman canm aksama kadar dünyaca hormonlu seyleri yiyoruz , bu durumlarda bence şey de amaan kendimi ödüllendirdim🌷😁🤣
mervebolatkirac Derensmom merhaba 🙋🏻♀️ size o kadar katılıyorum ki daha bu gün buna isyan ettim Allah affetsin 🤦🏻♀️ 19 haftalık hamileyim 6. Haftada öğrendim o zamandan beri bıktım her gün yumurta yemekten her gün kahvaltı etmekten 😥 ağlicam şimdi sinirlerim bozuldu 🤧
Derensmom mervebolatkirac ben 3.haftada öğrenmiştim 20.haftaya kadar dikkat ettim çay bile içmedim sonra bir gün eeee yeter dedim 🤣🤣🤣bence bazen biz fazla abartıyoruz YouTubeda Dr.Kağan Kocatepe var videosunda diyor ki arada kaçamaklar yapın sonuçta insanız ☺️Sizin de içiniz rahat etsin
Humeyrakrtl64 mervebolatkirac Ben yumurtadan tiksindim ya yiyemiyorum gecmiyo da hamileligim tam ramazana denk geldi bilmiyodum hamile oldugumu tiksindim cok fena
Kirazkiraz hanzadeee Merhaba bende yarın 17 haftalık olacamm öncelikle cips ye ama sınırlı yane abartma yerken😁👍 Bide bnm sorum olacak ya ben 3 gündür kasılma yaşıyorum bazen çok oluyor bu normalmi bilgin varmı korkutmak istemiyorum kwndimi ama içim ürperiyor hatta konuşma başlattım burda 😒
Happybabyyy hanzadeee bn cok yedim. midem onu aliyodu bi tek ilk aylar. hicte bisi olmadi. yememek en güzeli ama arada bi kacamagin zarari olmz bnce