Bence abartmamak lazım. Karnınındaki bebeğinin sağlığıyla ilgili problem yaşayan anneler var. Çok daha ciddi problemler. Bu küçücük şeyleri büyütmeyelim. Bir cipsten ne olabilir ki? Önümüzdeki günlerde daha dikkatli beslenirsiniz olur biter. Şükretmek lazım biraz .