Dilan33 Allah sana bağışlasın bende hemen hemen aynı doğumu yaşadım hatta bir an benim hikayem mi diye düşündüm 😍2 kolay olur demişti Dr inanmadım ama öyle oldu bende de istafra olayı bende de oldu iğrenç ve ötesi ya zaten o an yeterince ağrın var bide istifra yetmedi terleme :((