Tebrikler, hayırlı evlatlardan olsun inşAllah 🤲
Bu bağırmak dediyiniz doğum anında mı, yoksa sancı çekerken mi ?))
İlk bebeğimde çok fazla bağırdım ama sancı çekerken 😬 dayanılmazdı sancılarım 😔 süni sancıydı birde ((
Şimdi 2cide öyle olmasın diyorum 🤲🥺