Benimde 13 haftalık oldu bugün bnde de bel ağrısı başladı ve hala sık idrara çıkıyorum artık bebek yukarı doğru çıkmaya başladığı için mesaneye baskı yapiyormuş tedirgin olup doktora sordum bugün benimde akıntı var ıslaklık normalmiş sağlıkla kucaklayalım