Adaaa16 yok hiç öyle düşünme hamilesin sen tedbirli olunmalı😊 ben pazartesi midemi usuttum zannettim kusmalarim ağrım arttı normalde de cikariyordum sürekli senin gibi dr rahatsız etmeyeyim diye yazmadım ama dayanamayinca sabah yazdım acile yönlendirdi falan sonra bir bakıldı apandisit varmış her zaman ne olacağı belli olmuyor o yüzden en ufak şeyde yazılmalı diye düşünüyorum artık en başta yazsaydım bu kadar hirpalanmayacaktim belki. İlla birsey olacağından söylemiyorum daha güvenli bir hamilelik geçirirsin 😊