Adaaa16 Merhaba 14 haftalık hamileyim. Birkaç gündür aşırı bel ağrım var. Sık sık tuvalete gidiyorum. Bu akşamdan beri de çamaşırda ıslaklık var sürekli. Afedersiniz ama idrar mı akıntı mı anlamadım. Önemli bir şey midir nedir bilgisi olan var mı
Esra_Murat_Azra Adaaa16 bende de olmuştu canım aynı sen gibi telaşlanmıştım. Telaş edilecek bir durum yok. doğumdan önce de önce hiç akıntım filan olmadığı için bilememiştim akıntıymış. İlla sarı koyu renkli filan olmuyor yani benim bildiğin su gibi bi şeydi. Bu arada bu perşembe doğumum var Allah nasip ederse 🤲☺️
Burcuckmk Adaaa16 14. Haftada su geleceğini sanmıyorum ama akintin cook sıvı olabilir surekli sızıyor mu yoksa ara ara oluyor mu takip et
mlkkk Adaaa16 o haftalarda 22ye kadar filan benimde ıslak oluyordu canım idrar çok sıkıştırıyordu bide beni artık ter miydi idrar mıydı bilmiyorum
Adaaa16 @Esra_Murat_Azra sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏 sizin de ilk zamanlarda mı olmuştu. Son zamanlarda oluyormuş ama 14 haftalık benim
Merveeeeekurt Adaaa16 canım çok normal birşey bende de var sanki çiş yapıyorum gibi akıntı rengi ve yanma kaşıntı durumlarına göre hareket edebilirsin
Esra_Murat_Azra Adaaa16 kusura bakma canım mesajını yeni gördüm bildirim yeni gelmiş. Benim de 16 haftalık filandı yanlış hatırlamıyorsam. Aynı su gibiydi
Adaaa16 @Merveeeeekurt kaşınma yanma yok. Sadece çok sık idrara çıkıyorum. Özellikle bu günlerde. Bugün de böyle idrar gibi su gibi çözemediğim akıntıyla karşılaştım
Merveeeeekurt Adaaa16 o da çok normal rahim büyüyor ve adapte olmaya çalışıyor organlar.Ben yarım saat önce çıkıyorum mesela normalde alışkın olmadığım için şaşırıyorum hemen bir daha tuvaletim geliyor 😊
Adaaa16 @Ernkzbn randevuma daha 2 hafta var o yüzden burdan sormak istedim birkaç gün daha sürerse doktoruma sorayım en iyisi 😊
Adaaa16 @Burcuckmk birkaç gün bakacağım ben daha önce bir düşük yaşadım o yüzden tedirgin oldum acile mi gitsem acaba diye. Ama burdaki cevaplarla rahatladım😊
kirpapatyasiii Adaaa16 daha önce gebelik kaybın varmış bence dr gitmelisin riske atma normal akıntı olabilir kaçırıyor olabilirsin ama suyu da sizinti da olabilir çok kolay anlıyorlar testi var bebeğin suyu mu geliyor diye fark etmeden enfeksiyon varsa o da anlaşılır belki de hiç birsey yok ama için rahat eder birsey varsa da erken müdahale olur temkinli olmakta fayda var canım
Snglkra Adaaa16 canım bende14 haftalık hamileyim yaklaşık iki aydır bu sorunu bende yaşıyorum akıntı çamaşırda ıslaklık oluyor ve oksurunce yada hapsurunca kacirabiliyorum bu 3 cu hamileliğim diğer hamileliklerimdede bu sorunla karşılaşmıştım olabilir böyle şeyler diyorum
elifpusat Adaaa16 rahim agzin genişlediği için farkında olmadan idrarını kaciriyo olabilirsin istemsizce akintinda geliyordur bnm sağolsun hiç kuru gezemiyorum mesela ağrın falan yoksa kasintinda yoksa enfeksiyon olduğunu sanmiyirum ama yinede doktoruna sor ama hapsirinca oksurunce bildiğin altıma çocuk gibi kaçırıyorum korkma yani