Bayanlar benim de temmuzun 13 üydü ilk öğrendiğimizde, boyunu ölcmeye baslayınca 8ine cekti, dünde1 twmmuz dedi doğum tarihine anlayamadım bu durumda som adet tarihimden 2 gün önce hamile kalmış olmam gerek , aon adetim 26eylül, anlayan birivarsa bana anlatabilir mi neden böyle olduüstüne mi görmüşüm ben 😟