10+3 bende kızlar doğum temmuz 7 görünüyor.hiç bulantım olmadı ama herşeyden tiksindim hiç bişey yiyemedim daha 1 haftadır yemek yiyorum.sadece ekşi ve serin şeyler yemek istiyorum bide sizde oldumu bilmiyorum ama çok uyuşuk oldum canım hiçbişey yapmak istemiyor,temizlik,yemek,banyo vs....ben hiç böyle değildim benim gibi olan var mı aranızda😢😢😢