midekoruyucu Yorumsuz ahahahahah 😂 ay çok düşüncelisin teşekkür ederim 😂😂😂 ama var ya çok iyi dedin akıl sağlığı koruyucu kısaca antidepresan diyebiliyor muyuz 😂
Yorumsuz midekoruyucu diyebiliriz tercihe göre de değişir bir iki kadeh birşeyler içsem bana iyi gelirdi şahsen 😅
Miumiu Yorumsuz Ben de 34+6 yım. Toplamda şu an 8 kilo aldım ama beni de sol çatı ağrısı öldürecek🥺 Geceleri dönemiyorum ağrıdan. İki dk ayakta kalsam belim ayrılıyor sanki. Ağırlaştık iyice normal ama ağrılı geçiyor bu dönemler🥺
Yorumsuz Miumiu pelvis kemikleri doğuma hazırlanıyor ama pelvis kemiklerimi sezaryen olacağıma ikna edemedim hazırlanmayın sizlik birşey yok 🤷♂️
Nilasyamom Yorumsuz olur canım bunlar normal şeyler. Haftalar artarsa sorun olurmuş, ben de yaşadım çünkü onu. Ama kaşar peyniri ceviz muz süt tükettim şükür haftasında. Sağlıklı olsun da kiloya takılma 🌼
Mavilotta Yorumsuz hele bir de sen 39 40 dan sonrasını görsen😳 ilk doğumum 40+5te oldu inan o 5 gün 9 aya bedeldi ne zordu yaaa 3810 doğmuştu oğlum çoook zordu taşıması oturması kalkması yatması
midekoruyucu Mavilotta ben de en çok ondan korkuyorum 😰 bebek ağırlaşıcak bi de geç gelirse nası taşicaz 😅 35teyim 2500 oldu, ben diyorum 40a kadar 3ü bulmaz diyorum da çok mu sallıyorum, benden çıkmaz büyük iri bebek diyorum ama bilmiyorum 😂
Yorumsuz Mavilotta çok şükür sezaryen de gerek kalmayacak o haftalara allah yardımcınız olsun ya çokta iriymiş
Mavilotta midekoruyucu 3 ü çoktan bulur 4ü bile bulabilir esas şimdi kilo alıcak 2 haftada 300 500 gr alır bence 3500 gr rahat olur daha da fazla da olabilir. Ya ben 39+1deyim son 1 haftadır çok farketti karnım patlayacak gibi hissediyorum çok gerildi ağırlaştığını hissediyorum bakalım son 3 gün 😳😳😳 bir de benimki yan duruyor nasıl beceriyorsa karnım ayrı bir dünya gibi resmen😅😅😅
midekoruyucu Mavilotta ay yok o kadar kilo almasın 😬 nasıl doğurucam diye korkuyorum 😅 sizin de çok az kalmış bugün yarın gelir Allahın izniyle 🙈 peki madem yan duruyorsa doğum nasıl olacak sezaryen mi 🙄
Linam6868 Yorumsuz Al benden de o kadar bu son aylar da geçmek bilmiyor sağlıkla sihhatle alalım kucağımıza insaAllah bebislerimizi🙂
Mavilotta Yorumsuz doğum yapalı 5 buçuk yıl oldu 😊 şuanda 39+1 deyim 3 gün sonra sezaryen olcam bakalım