Yorumsuz yok ya çalışsam belki daha az yorulurum şu sıralar. Ev alma derdine düştük bütçemize uygun bi yer bulduk. Oraya git gel ev sahibi biraz yaşlı tapudan randevu almayı beceremiyor ona yardım ediyorum, eşimin oğlu bizimle kalıyor özel eğitim alıyor rehabilitasyona götürüp getiriyorum evin işleri ile uğraşıyorum 😢 dün oturdum yorgunluktan ağladım artık 😔 eşim fabrikada çalışıyor sürekli izin alamıyor herşey bana kalıyor 2 haftadır bi koşturmaca içindeym çok yoruldum artık. Taşınma işi çıkıcak bi de doğum yapıp taşın diyorlar hangisi daha kolay olacak inan bilmiyorum, ay amma dertlenmişim ben de 😂 post açaydım keşke 😂😂😂😂😂😂😂