Esra_42gunindi bende 34+1 sağ kalcama basamıyorum resmen artık sakat biriymişim gibi yürüyemıyorum topallıyorm 1 haftadır desteksiz hiç bişey yapamıyorm siyatık ağrı dedi doktor o bacagımla atım atınca yada oturduguö yerde bişeye uzamıp almak istiyorsam hayatta olmuyor sizinkini oluyunca benı anlatmıssınz sanki bide gece. Yatakta dönmek bıcak darbeeleri alır gibi oluyorjm