KubraAydin hayır ben özellikle film çekilince hiç bir ilaç ya da tedavi istemedim. İlaçların hepsi hormonlu olduğu için istemiyordum. Doktora söyledim en az 3-4 ay müddet istedim denemek için. Kan pıhtılaşmam var sadece onun için corasprin ve folik asit kullanıyorum