KubraAydin canım bende şöyle bi durum vardı ilk gebeliğimde 1 sene denedik olmadı. Tam doktora gidecektik gebe olduğumu öğrendim sonra 10 haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum bende. Ama benim geçmişte geçirdiğim bi hastalık vardı o sebeble olduğunu düşünüyordum en baştan beri kan sulandırıcı iğne kullanmam gerekiyordu doktoruma söylememe rağmen kullandırtmadı ve kalbi durdu. Bende onun üstüne genetik test yaptırdım. Orda da çıkınca öylelikle pıhtılaşma kesinleşti.Ama eğer aşılamadan bahsediyorsan ona infertilite bölümüne gitmen gerekiyor. Bende o bölüme gidiyordum rahim filmi filan hepsini orası çekiyor.