KkubraOz KubraAydin bende bugün yaptım negatif seninle adet günlerimiz aynıydı. Benimde 7 si. Belki erkendir daha geç döllenme olmuş olabilir pazartesi tekrarlarız testi
Bsrahb KkubraOz ben hiç onu takip etmedim ki😐 17 Haziran adet tarihim kasıklarım ağrıyınca dayanamayıp yaptım çok stres olmuştum bu test üzerinde ilişkiden 5 gün sonra sonuç verir diyordu o yüzden yaptım
KubraAydin KkubraOz inşallah inşallah geç döllenme olmuştur hamileyizdir inşallah regl olmayız 2 günümüz kaldı bile 🤲🏻
KkubraOz KubraAydin of çok moralim bozuldu aslında yine mi yok diye üzüldüm aslında ama dediğim gibi erken olabilir haberleşelim mutlaka
KubraAydin KkubraOz benimde aynen oturup sinirden ağladım hatta isyan değil tabiki ama üzülüyor insan
KkubraOz Bsrahb aa ama çok erken yapmışsın. Şu an yumurtlama bile görüyor olabilirsin kasık ağrısının sebebi o olabilir bence ilişkiye devam et. Kanda betanın yükselmesi gerekiyor testte çıkması için. İçin rahat edecekse kan testi ver varsa orda net çıkar
Umutduru Bsrahb Canım çok çok silik bişey var ben gördüm adetine var sanirim daha adet zamanin gelince testi tekrarla
minipanda Nedense birtek ben gördüm silik çizgiyi daha yakından çekersen arkadaşlar da daha net görür canm
Bsrahb minipanda https://www.hizliresim.com/8pyrhm2 canım siyah beyaz şekilde de bakar mısın sanki bende görüyor gibiyim
Bsrahb KkubraOz ama daha önce adet tarihim öncesi hiç ağrım olmuyordu canım 1 haftadır ağrıyo ve yanıyor gibi
KkubraOz Bsrahb o zaman direkt kan ver canım hem net çıkar hem aklında şüphe kalmaz ben de testte göremedim ama belki idrarda görünmüyordur belirtilerin varmış