Semy üzüntüye bağlı iştah kaybı yaşıyorum. Normal insanın beslendiği kadar bile yemiyorum kuruyemiş yemeye çalışıyorum o kadar. Ama 100 kılo olun sadece derdiniz kılonuz olsun benim gibi olmanızı istemem. O yüzden bu sürecin kıymetini bilin kılo almak bile güzel.