Cerenn48 meme ucu yarası bebeğe memeyi yanlış vermekten yanlış kavramasindan kaynaklanıyormuş kahverengi kısmın hepsini aldırmaya çalışırsın ben 2yil emzirdim çok şükür bir gün bile yaram olmadi acım olmadı inşallah seninde olmaz.ne kalkan kullandım ne de bir krem.ucum yoktu ben biraz o konuda zorlandım siringayla bile cektirdigim oluyordu.