ege_ayaz_mom Cerenn48 aynen canım kremlerden daha çok faydası oluyor hatta doğumdan bir iki gün önceden yapıp sürü başla daha iyi etki ediyor hiç ne yara oluyor nede ağrıyor🙏
ege_ayaz_mom Cerenn48 ayvanın çekirdeklerini yarım çay bardağı su içinde biraz kaynat canım sonra soğusun bir gece beklesin kremsi kıvamı alıyor zaten🙏
Serapveminikleri DamlaNur29 ben şuan yaşıyorum :( ilk kızımda emzirmedim 4 ay sagdim kuvesteydk diye dün dohum yaptım ama kızım 1 göğsümu tutuyor oda süt çok ax diğerinde yok denevek kadar ve ucu hiç uok hiç tutmadı uç denedim genr bos
DamlaNur29 Serapveminikleri uç çıkarıcı pompalar var canım onu al çek ucunu ben öyle öyle cıkardım bebek de emdi cıktı ucum sütün geç gelebilir korkma normal bir durum süt artırıcı çaylar var alıp dene istersen yada damlalar faydasını gören var ben gördüm şahsen
Deletedmom23234 Cerenn48 Merhaba şuan Trendyol da bir çifti 100 lira 999 ayar hemen bı bakın kaçırmayın bence ☺️
Serapveminikleri DamlaNur29 zaten bu diğer göğsü o şekilde çıkardım cnm digeride inşallah zamanla çıkar ya ben o çayları falan ilk kızımda denedim inan faydası yoktu bu bebekte su içiyorum bol bol ama ağrıdan dolayı uyuyamiyroum :(