Cerenn48 o da işe yarar bende Manuel almıştım ama elektrikli gerçekten büyük kolaylık gittim uygun fiyatlı elektrikli aldım wee baby nin cokta memnun kaldım benim elektrikli almamın sebebi Manuel göğsümü iyi boşaltamıyordu o zamanda yara oldugu için emziremiyordum mastit olmuştum ondan aldım iyiki de almışım