Bende geçen hafta vermiştim 24 saatlik idrar ama 1 haftadır aşırı halsizlik kusma ödem gibi şeyler oldu herkes bu ayda normal falan diyordu bugün sonuç gostermye gittim sonuç gebelik zehirlenmesi Zeynep kamile sevk ettiler yatış yapıldı erken doğum riski çok yüksek kesinlikle ihmal etmeyin bir acilden dahi olsa giriş yapın tansiyonunuzu ölçün mutlaka günlük sabah akşam benim tansiyon sorunumda var net bı sebebi yok ama tansiyonda tetikleyeci dediler