Feyzaycll bugün bi doktora gittim ama asla verimli bi yanıt alamadım kendi doktorum da izinli iki gün sonra gelecekler şimdilik sadece tansiyonu takibi ve diğer belirtilere dikkat ediyorum İnş şu iki gün içinde sorun yaşamam doğu da hastane işlemleri çok zor gerçekten