Dnzbulut hayır ödem de yok zaten şuan iki gün oldu doktor kontrolünden geleli herşey yolunda dedi normal idrar tahlilimde enfeksiyon çıkıyor detaylı tahlil yapıldığında temiz çıkıyor çelişkili olduğu için idrar toplayalım dedi onun sonucu da bugün çıktı ama doktor çarşambaya kadar yok internette okuduklarım biraz korkuttu doktorla da iletişime geçemedim doğudayım maalesef hastane işleri burda batıdaki kadar konforlu değil 🙄