annesinin_beybisi Ftmagull bence hiç uyumlu olmuyor yine siz bilirsiniz ama hatır için koymayın derim ilerde çocuk niye koydunuz der ve bu ismi kesinlikle kullanmaz benim annem kardesime ananemin ismini koydu yanina da ben naz koydum çocuğun yoklama listesinde gormeye bile tahammülü yok 18 ime gelince değiştiricem diyor sizinki de aynı olur bence
VeraVrea Ftmagull yani allah affetsin de hem çok eski hem de çocuğa yakışacak bir isim değil bence. Bir de cennette kadınlar 18 yaşında olacak, tülden memeleri üzüm gibi görünecek filan diye geçinen bir toplumda akran zorbalığına uğraması da çok muhtemel.
Hiranurecrin annesinin_beybisi 😂😂sjvsksbsks Bizimde komşu vardı melek diye ama tam bir şeytanďı tabii😂😂
Hiranurecrin Ftmagull Ablan olduğu için sana öyle gelmiş olmasın 😂😂 Şaka yapıyorum tabii ki biraz gülelim istedim sadece 😊
Eliffff44 Ftmagull huribolmadin bence nuri vs diyebilirler kiz ismi olarakbcok naif isimler var aslinda
Syma-ma Ftmagull huri diye bı tanıdığımız var 50 küsur yaşında kadın. Hiç hoşlanmam kendisinden hızlı hızlı konuşan ne dediği belli olmayan dedikoducu teyzelerden 🤣