1yildirim-bebek Bence kayınvalidenizde değiştirsin adını😀bence koyma canım güzl bi isim olsa hadi neysede kötü bi ismide sırf kayannamın ismi diye koyamam yani şahsen da güzl isimler var artık sağlıkla gelsin bebiş