Ftmagull bence hiç uyumlu olmuyor yine siz bilirsiniz ama hatır için koymayın derim ilerde çocuk niye koydunuz der ve bu ismi kesinlikle kullanmaz benim annem kardesime ananemin ismini koydu yanina da ben naz koydum çocuğun yoklama listesinde gormeye bile tahammülü yok 18 ime gelince değiştiricem diyor sizinki de aynı olur bence