melekzararsizz öncelikle Allah sağ salim kucagınıza almayı nasip etsin🙏🏻 Benim arkadasım annesi kayınvalidesi görümceleri kardeşleri gencecik olan ve onunla cok ilgilenen insanlar olmasına ragmen dogumada, refakatciyede esini istedi😊 herseyi beraber yaptılar suan 1 aylık oldu bebekleri dogumdan beri yanında sadece eşi var böyle olmasını kendileri istediler🙏🏻 Sizde kendinizi hic sıkmayın esiniz size her türlü yardımda bulunacaktır ben eminim sizin sizden baska kimseye ihtiyacınız yok🙏🏻🤍 aileniz yanınızdada olsa eninde sonunda siz esiniz ve bebeginiz bas basa kalacaksınız, hem basta alısırsanız sonrasında belki zorluk cekersiniz😊 bir diğer arkadasımda bunu yasadı cünkü annesi hep yanındaydı annesi gidince lohusalık depresyonu basladı cok zorlandı keske basından biraz daha sorumluluk alsaydım dedi, eşide annesinin yanında oldugu icin elini birşeye uzatmadı hiç sonu hüsran😊 umarım hersey su gibi geçer esinizde size her konuda destek olur kimseye ihtiyacınız kalmaz🙏🏻