Susamtanem2 ameliyata alındiginizdan 15 dakika sonra bebegi getiriyorlar ve siz bebegin eşyalrini veriyorsunuz hemsireye onlar boy kilo baş ölçumu yaptiktan sonra sicak bir yerde anne kendine gelene kadar bekletiyirlar ve anne odaya gelince hemen getirip emzirtiyorlar yani 35 dakika sonra siz geliyorsunuz odaya ben hemen ayılmiştim 2 saat sonrada ayağa kalkmistim aksamina kendi kendime wc falan gittim koridorda gezdim benim dogum yaptigim hastane özel oldugu icin çok ilgililerdi yine ayni hastaneye gidecem inşalAllah