melekzararsizz benim doğumumda annem gelecek,kayınvalidem zaten yakında oda gelecek birtanede bekar görümcem var baya kalabalık olcak ama ben yanımda en fazla 1 kişi istiyorum 🤷🏻♀️ yanlız kalsaydım dahi eşim olurdu yanımda seninde eşin var .bence üzülme 😊 allah dağına göre kar veriyor biraz olumlu yönünden bak.sakın yanlız kaldım diye üzülme hatta kimse yok kafam rahat eder diye düşün biraz pozitif bak söylenen,karışan olmayacak tek başına ilgilenince sanada tecrübe olacak bence sen çok güçlüsün kimseye ihtiyacın yok.