melekzararsizz Annemin önceliği kardeşleri o yüzden bana sıra gelmez ona göre ben başımın çaresine rahatlıkla bakabilirim çünkü biliyor eşim çok yardımcı her konuda temizlik olsun yemek olsun bende çocuk gelişimi mezunuyum sen bunu okudun bizden daha iyi bakıyorsun diyor maddi destek olur duysa eminim yine getirir takar bı bı bilezik alır alacağını ama manevi olarak ona ihtiyacım olabilecegine inanmıyor kardeş konusunda da teyzemin 4 kızı var diye ilk hamileligimde oğlun olmasın olursa teyzen üzülür demişti bu eşimle benim çok zoruma gitti kızım oldu ama teyzemin erkek torunu oldu şimdi benimde nasipse oğlum olacak bundan dolayı da söylemiyorum gereksiz düşünceleri var annemin